Generelle betingelser
Reparationer hos PCH Support
Indlevering eller forsendelse skal ske til følgende adresse:
PCH Support
Søren Norbysvej 5
9900 Frederikshavn
Hos PCH Support modtager vi kun den defekte enhed. Der må ikke vedlægges covers, ladere eller andet tilbehør. PCH Support kan ikke stilles til ansvar for bortkommet eller defekt tilbehør.
Vi bestræber os så vidt muligt på, at bevare din data intakt. Som kunde er du selv ansvarlig for, at udføre eventuel sikkerhedskopi/back-up af din enhed . PCH Support kan ikke stilles til ansvar for eventuelt tab af data i forbindelse med reparation eller service.
Forud for eventuel reparation aftales hvilke fejl/mangler der ønskes udbedret. Aftalen sker mundtligt eller skriftlig mellem kunden og PCH Support.
Vi udfører kun den aftalte reparation. Skulle der, mod forventning, opstå yderligere behov for udskiftning af dele, vil kunden blive kontaktet for eventuel indgåelse af ny aftale.
Vi anbefaler at du som kunde indlev. din defekte enhed personligt, eller som forsikret pakke med Post Danmark.
Alle udgifter til forsendelse mellem PCH Support og afsender, forbeholdes kunden. Ved returnering benyttes ALTID forsendelse som pakke med track n trace.
Reparationstid
Hos PCH Support er vi meget bevidste omkring vigtigheden af mobile enheder i dag.
Vi bestræber os derfor på, at udføre reparationer af smartphones inden for 1 time.
Dog kan der i visse tilfælde opstå komplikationer, som forlænger reparationstiden. I tilfælde af omfattende eller specialreparationer aftales tidshorisont indbyrdes med kunden.
Som kunde hos PCH Support vil du ved indlevering få en estimeret tidshorisont.
Reservedele
PCH Support er din garanti for reparation af højeste kvalitet. Vi anvender altid markedets bedste reservedele, som veksler fra Original, OEM til Grade AAA+
Som importør har vi altid selv fingeren på pulsen, og vælger selv hvilke produkter/dele vi ønsker at benytte.
Garanti/Reklamationsret
Vi priotere kundernes tilfredshed højt, og forsøger i enhver situation at finde den bedste løsning i fællesskab.
Når en reparation påbegyndes vil den aftale defekt blive udbedret. Da vi hos PCH Support ikke har mulighed for at teste alle enheder igennem inden rep. skal der gøres opmærksom på at PCH Support ikke kan stilles til ansvar for yderlige fejl/defekter.
Når en beskadiget eller defekt enhed indleveres til reparation, skal vi ydermere gøre opmærksom på at fabriksgaranti kan bortfalde.
PCH Support kan derfor ikke stilles til ansvar for bortfalden fabriksgaranti.
Vandskader er ikke omfattet af garanti eller reklamationsret
Du er som kunde hos PCH Support naturligvis forbeholdt to års reklamationsret.
Reklamationsretten omfatter ikke udefrakommende skader, slitage samt misvedligehold af den/de udskiftede dele.
-Claus
PCH Support